Monday, February 16, 2015

salam sem 3 tahun 2

Assalamualaikum
Semalam masuklah aku ke semester 3 tahun 2 study sarjana. pehh, bila sebut sarjana nampak macam power kan?

projek dah 18 bulan, nampak macam lama kan? memang lama pun, sampai rambut aku gugur sikit lagi nak botak, pastu boleh tumbuh balik rambut kat area bald patch tu. haa, umur 23 dah ada 2 ketul bald patch. redha dan tabah jelah aku.

Bulan ni last fellowship aku, pasni taktau lagi nak pi rompak bank mana. aku apply fresh, nak renew. tapi taktau lah, berita tak kunjung tiba lagi ni. buat aku nervous sungguh.
geran ada dalam 17 ribu kot lagi, aku tak sure. tapi haritu aku dengar macam gitulah, 17 ribu kalau tak salah aku. gila ah, bila nak habis, shopping macam orang gila dah, beli barang itu ini, tapi macam takmau habis je duit geran ni. geran expired tahun 2016 tak salah aku. hehehe, kaya kan, bukan duit aku, duit pembayar tax kepada kerajaan. terima kasih pembayar tax semua.
sv sibuk suruh aku claim untuk tiket flight, sebab aku duk ulang alik dah 2 sem, dekat setahun lebih. aku malas. nak pegi biotek tu umpama macam nak masuk dalam mulut buaya kat safari.

sem 3 ni, kira dah halfway. kot. aku dah start kena tulis thesis, kena nominate external examiner. untuk viva (yang entah bila) kena buat writing untuk publish. haihh, panjang lah list benda kena buat sem ni.
dia punya nervous sampai takleh tidur malam, bila tidur siap mimpi mengarut. macam semalam, aku mimpi kena culik, bangun tu heartbeat laju gila, peluh peluh, bangun terus kepala terhantuk kat katil, benjol lah sikit dahi aku harini. takpa, masih lagi comel seperti selalu walaupun ada aksesori benjol di dahi. hahahahaha.

doa lah boleh grad on time, dah kurang sikit beban labwork sem ni. ada kot lagi 40% labwork. tolonglah labwork jangan keluar result pelik pelik.

4 comments:

  1. Hai orang ada geran 17 ribu...
    Belanja scanner satu...hahahaha

    Keep positive! Sikit je lagi tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembetulan, geran aku ada 50 ribu lagi. nak bagi free printer 3 in 1 haritu takmau hahahhaha

      Delete
  2. tipulah umur baru 23.. tipu tipu... tipu tipuuuu.. tipu tipuuuu ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullll lah..jeles lah tu dia dah masuk 30 annnn hahahahhaha

      Delete