Sunday, November 2, 2014

Pms dah datang. Mula dah penyiksaan perasaan selama lima enam hari, pastu mula dah royan selama seminggu, kdg lebih lagi.
Tahu tak, perempuan tanpa pms adalah plastik? Nak tengok perempuan sebenarnya macam mana, tengok masa dia pms. Kadang kadang habuk terbang pun boleh jd issue nak mengamuk. Ok, tak semua kot pms mcm ni, aku je.
Jangan tanya aku boleh tak control pms ni. Jawapan dia tak boleh. Kot. Sebab pms cuma amplify feelings kau. Maksudnya, kalau kau marah kat org tu, masa pms kau lagi rasa nak marah kat dia, kuasa 100x. So, nak control? Setakat ni belum lagi berjaya.
Sebab tu aku ckp perempuan ni plastik.
Macam td atm rosak pun aku emo, farmasi tutup pun aku hampir nak menangis kat kaki lima.
It took all mind control yg aku boleh exert utk tidak mengamuk sentiasa.
Lepas tu bila period, rasa lega nak mampos, sbb i am not being a bitch anymore. Well, at least aku mengaku kan?
Hishh, rase nak tampor diri sendiri skrg, menangis tak tentu pasal. What are u, 2 years old??
Pms, sila cepat pergi, i want my life back, terima kasih.

No comments:

Post a Comment