Sunday, March 5, 2017

overwhelming mantel

Hai, at the time aku tengah tulis post ni, aku cuma tidur dalam 4 jam je, coffee dah masuk cawan ke dua, on weekends (rule baru aku ialah no coffee on weekends) masih belum mandi, dan sedang buat kerja. Ya, aku bawak balik kerja office buat dekat rumah (which i agreed on not to do. EVER)

nampak tak? dah dua rules aku bent di sini.

benda alah social group ni agak bagi aku sakit kepala. tapi, ada jugak benda bagus yang jadi after social group ni, which aku sekarang dah dapat conversion to permanency position under 3 months probation. lepas 2 bulan aku join group sosial ni. sosial sangat kan?

tapi, ini juga bermakna aku tak boleh cuti selalu, dan aku juga kena keep maintain level quality aku at least 97% ; sembilan bulan jugak laa aku nak kasik performance aku 98%.

dalam masa yang sama, aku kena stay back handle preparation untuk sosial group; yang mana jadual takwim dia pack nak mampos. event lagi sebulan kena follow up, nak kena buat presentation bla bla bla. ada training, kena kerja 6 hari seminggu.

jangan salahkan aku kalau aku sehari minum coffee 6 cawan straight. kepala aku rasa mcm kena fried short circuit hari hari. dan kerja aku memerlukan aku fokus dan ingat semua benda, sebab obviously semua orang call dan tanya soalan macam aku ni tahu semua benda. they expect you to know the tiny fine details such as flights logs worldwide. yes. *insert eye roll disini*

i have been good so far. the emotional lid is still closed shut, takde over spilled walaupun ada beberapa kali dia threaten to over spill. so far, so good. the busy schedule keeps me sane, as always. aku memang jenis bila nak lari dari masalah atau ada masalah, masa tu lah aku pulun kerja macam esok tiada lagi atau macam company tu aku punya.

on other news, aku punya berat is constantly now at 39-40 kg range. makan kinder bueno macam makan nasik pun still takde nampak lemak tu ye. oh yes, dan thyroid hari hari sekarang ni bengkak.

benda yang paling aku rindu sekrang ni ialah, to drop my head on someone's shoulder, get a good bone-crushing hug, dan cabut mantel multitasking ni kejap. kadang kadang overwhelming sangat,

which i can't do.

No comments:

Post a Comment